mrscasimiro.blogg.se

Mitt hjärta och min själ grät

Kategori: Allmänt

Igår kväll hände något för mig helt ofattbart. Kanske är det för många kvinnor ganska vanligt, men jag har aldrig varit med om att det har hänt mig. Vi kom hem och allt skedde som vanligt här hemma, man lagar maten och leker lite och sedan är det läggdags. Mannen gick och tränade och jag satte mig en stund vid datorn och pluggade lite. Jag började på nåt sätt känna en ångest träda fram. Lite hjärtklappning och så blev jag plötsligt ledsen, väldigt ledsen. När Kristian kom hem så hade jag somnat på soffan. Men så fort han väckte mig för att hjälpa mig till sängen så utbrast jag att jag känner en ångest och att jag är förkrossad. Han tröstar mig så gott det går och hjälper mig till vår säng. Han nattar mig typ och säger att jag inte ska vara ledsen men jag kan inte hjälpa det och plötsligt så går jag från noll till hundra och gråter hejdlöst! Jag gråter verkligen från hjärtat. Nästan så att jag tappade andan. Och min älskade Kristian, han tröstade mig så bra. Till slut gick det över och jag lugnade ner mig. När jag till slut höll på att somna vågade han sig ut ur rummet.

Jag vet inte vad som hände och den enda förklaringen jag kan ha är att det är mina hormoner. Jag har aldrig känt så här förut med varken Ella eller Leo. Det var hemskt att uppleva samtidigt som det var lite uppfriskande. Det kanske inte ens har med graviditeten att göra. Mycket har också hänt på senaste.. Aja, dela gärna med er om hur ni känner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: