mrscasimiro.blogg.se

Eight...

Kategori: Allmänt

Ja, detta vet ni inte men nu ska ni allt få veta att vår underbara hiss (som jag alltid tagit för givet) har varit under renovering dom senaste 5 veckorna. Ohh suck för fan! Vi bor på 8 vån!!! Stackars barnen o mig o mannen. Jag kom hem någon dag efter förlossningen o det var inte roligt kan jag lova. Jag undrar om man kan vägra betala avgift om hissen inte är igång? Det hade jag lätt gjort isåfall. Det har ju varit jätte jobbigt att gå upp 8 våningar varje dag. Ibland stannar man hemma. Jag överdriver faktiskt inte. Med ett spädbarn i ena armen o massa kassar i andra o sen två småttingar som man ska hålla koll på att dom inte ramlar. 

Nu sitter jag här o roar mig innan jag får upp o bakar nåt. Ja, det är en sån period nu hehe. Visar sen vad jag har bakat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: