mrscasimiro.blogg.se

Pumpking

Kategori: Allmänt

Det finns en anledning till varför jag köper mitt to go kaffe varje morgon EFTER att jag har lämnat barnen. Det smakar liksom bättre,det smakar no stress. Lugn och ro. Jag är ju ingen kaffedrickare egentligen men just den koppen på morgonen sitter ganska fint måste jag säga. 

Nu är jag på väg hem och idag står det på schemat ikea och bagaren och kocken. Jag är ju inne i en sån bak fas nu. Igår kväll skulle försöka mig på att göra pumpa muffins och det gick åt skogen kan jag lova. Först och främst blev det mint choklad muffins och dekorationen skulle bestå av en pumpa gjort utav grädde. Ja, ni hör ju hur det låter. Jag tror att jag är ett proffs! 



Dags att köra igång.
Dom första 4 muffinsen blev katastrof sen gick det bara utför! 

Tappade en klick färgad grädde på bordet och tar upp det med fingret och rätt in i munnen. Då upptäcker jag att karamell färgen är gammal och inte bara lite gammal utan tre år!!  


Hej då muffins!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: