mrscasimiro.blogg.se

Autum in december

Kategori: Allmänt

Ja förståndet vet jag inte om jag funnit ännu men liiiiite bättre känner jag mig. Jag har börjat gymma lite smått och är inne på min 3 vecka nu. Det går för långsamt och jag är ivrig men jag börjar inse att jag måste ta det lugnt. 



 Vädret är ju onormalt fortfarande. 10 grader i december 🤔

Snart är julen här och nästan alla klappar är inhandlade så jag slipper julstressen, pust! Folk är ju hel jävla wakoo på stan. Står i delikatess kön på Ica och en kvinna typ tacklar mig för att ta en nr lapp som att det är sista julskinkan i stan. Helt galet!

Till nåt annat. Det har kommit ut en ny "sport" dryck. Clean fit. Någon som har provat. Jag är ju rätt less på nocco och celcius. Jag är ute efter något friskt, som inte smakar så sött! När man verkligen känner det nyttiga källvattnet. Typ en kall citronte utan socker. Inte dom man köper för det är alltid massa annat skit i dom utan typ en vanlig kopp med svart te o en citron skiva som har kallnat. Friskt och gott! 

Aja hur som helst skulle bara kika in en snabbis. Nu sova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: