mrscasimiro.blogg.se

Höst

Kategori: Allmänt

Varje dag tar jag den här vägen en gång med barnen eller två gånger med barnen och två gånger i min ensamhet. Det är ganska uppfriskande och ta den här promenaden varje morgon men jag fruktar vinterdagar, det kommer vara riktigt kallt. Hoppas att den här vintern blir kort, jag är inte ett fan vad kallt väder. 



Jag kan ligga på vid poolen när det är 40 ° ute och bara steka, jag trivs! Det kanske beror på att jag har rötter från ett varmare land. 
Jag minns att förra sommaren så längtade jag efter sommaren 2016 redan innan semestern 2015 vara över det är ju tragiskt men tyvärr så bjöd inte det året på en bra sommar. 

Men nu ska man inte vara bitter. Jag ligger i sängen med fina Alicia och myser, vi har det bra ändå. Ska försöka vila lite nu innan det är dags och hämta dom andra småttingarna. Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: