mrscasimiro.blogg.se

Hormonfyllda, vandrande atom bomb!

Kategori: Allmänt

Ahh. Idag är det en så dag. Jag är arg o irriterad på allt o alla. 

När vi vaknade imorse åkte vi till Åby badet o guuuuud vad skönt det var att njuta i bubbel polen en stund. Jag saknar verkligen ett badkar!! 

Efter typ 3 timmar av bad åkte vi och lämnade in min datorn som tyvärr hunnit få virus. Trist, men skönt att garantin fixar det. 

Sen var det dags att fylla kylskåpet som gapar halv tomt där hemma. Det hade jag noga noterat då jag imorse blev stek het av förbannelse när jag upptäckte att jag inte kunde lägga skivade tomater med salt och olja på mackan eftersom vi inte hade tomater! Morgonens cravings, suck!

Väl iväg...

Stackars kassörskan på Willys som jag kallade för kärring när hon bara gjorde sitt jobb. Ja, tyvärr blir oskyldiga offer för den här hormonfyllda vandrande atom bomben. Jag vart så sjukt arg på barnen för att dom inte kunde sitta still när vi var på restaurangen idag som btw var alldeles för dyr och som absolut INTE överträffade mina enorma förväntningar. O ändå hade jag gått in o tittat på buffén innan jag betalade och åt. Men jag var så hungrig så att jag lät ögonen bestämma huruvida det skulle vara gott eller inte. 

Restaurangen heter BBQ Galore, god mat, trevlig personal. Men inte så god mat för priset. 

Nu ligger jag i sängen o slappar medans min man o barnen är hos mina svärföräldrar o hälsar på. Min man är bäst i hela världen. Kan man önska sig en bättre.... ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: