mrscasimiro.blogg.se

HP

Kategori: Allmänt

Ohh maj gaaad jag har köpt en dator hahahahahahahha helt extas är jag. Det blev en hp dator på mellandagsrean. Jag har länge haft suget för en riktigt bra dator som jag kan blogga med. Jag har en liten acer här hemma som jag fick när jag fyllde 18 och visst fungerar den ännu. Lite rögt bara. tar kanske 1 timme att sätta igång den men va fan den fungerar iallafall. Jag kanske ger den till barnen när dom blir äldre. Kom precis på att jag inte har satt igång den på över 1 år.
 
Mycket snack om datorer nu men jag kan inte hjälpa för att jag är så attans glad asså! Fan va skönt att kunna göra i ordning alla mina bilder som jag har på min externa hårddisk som jag nu har lösenord på så att ingen kan komma åt den utan mitt samtycke. Hur som helst så sitter jag här nu och bloggar för första gången på evigheter på min nya dator! Gaaaaah! så skojj.... ska se om jag kan lägga in nån bild senare. Nu ska jag utforska den lite mer, adjöö!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: