mrscasimiro.blogg.se

Svettig gris?

Kategori: Allmänt

Varje gång jag går från gymmet känner jag mig lättare. Så himla skönt att gå dit och verkligen köra järnet. Jag mår sjukt illa dock och har lagom bra träningsvärk när jag kommer hem men fy fan va bra jag mår. Nu längtar jag bara till Portugal så att man kan äta nyttigt fast mer varierat. Grillad aubergine, sååååå gott!


Asså ni måste se hur jag ser ut på gymmet, bilden ger inte verkligheten rättvisa för att jag är mycket rödare än så och svettet rinner från nacken och pannan men det syns inte på bilden. 



Haha jag tog den här bilden egentligen bara för att skicka till min man. Han peppar mig mycket och säger alltid "nu kör du hårdare" "grymt jobbat". 

Jag ser mig omkring på gymmet och ser hur brudarna ser ut. Helt översminkade, tömt parfym flaskan och riktigt glänsande läppglans?! Snacka om att jag måste se ut som en riktigt fuling jämfört med dom haha men det känns bra att jag är där för att träna o inte visa upp mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: