mrscasimiro.blogg.se

Mamma inlägg.

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag drar till mig för läsare eller om jag ens har läsare men detta inlägget är väl kanske inte så "inne" men va fan det tillhör min vardag så ni får stå ut. 

Jag kom på att jag har glömt att berätta vilket praktiskt inköp vi gjorde i söndags! Jag har länge velat köpa dessa till barnen då dom är praktiska att ha när dom sitter i vagnen en längre stund. 





Den här lilla brickan hoppas jag ska rädda oss från massa spill. En liten mugg på sin plats med sugrör och tadaa, inget spill. Passar extra bra till redan nu om några dagar så barnen oftast blir trötta när vi är ute till sent. Dom älskar såna här grejer då dom har typ "sitt egna lilla bo/koja" haha. Det blir lite så för dom. 

Sen köpte vi dom himla regn skydden också. Hela 1400 kr gick det på. Två brickor och två regn skydd. Helt otroligt dyrt med sådana prylar. Vi skulle köpa en stå bräda också men det sket sig för den kostade ju 800 kr för sjutton! Kändes inte ok att lägga så mycket pengar på det eftersom det kommer användas väldigt sällan. Bara för det så kommer vi säkert behöva det nu haha.   

Om det är någon som har bra tips om tillbehör för oss föräldrar, typ en mugg hållare eller nåt så hojta till! 

Vagnen heter baby jogger city mini. Måste varmt rekommendera baby jogger city Select. Vi hade den förut men kände att Leo började växa ur den sjukt bra vagn om man han tvillingar eller ganska jämlika syskon!

OBS! Red bull burken la jag dit bara för att testa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: