mrscasimiro.blogg.se

Kidz club

Kategori: Allmänt

Ohj denna dag är sagolik! Jag sov ut till halv tio istället för mina vanliga 5 timmars sömn fick jag 11 timmar wihooooo på det! Haha älskling gick ut med barnen typ 8 på morgonen så att jag verkligen kunde sova. Kl 10 vaknade jag av tystnaden och kände hur jag längtade efter dom. Kunde helt enkelt inte med att sova längre. 

Tog en sväng på stan idag och sen hem för att äta lite. Tog nåt litet sen gick jag och mitt fläsk till gymmet. Fan va skönt det var, svettades som en gris! Jag kände verkligen att jag fick ut nåt av träningen idag. Dock är jag förkyld och det och träning är ju inte världens bästa kombo. 

Jag och min man har ju långe velat träna tillsammans och har inte riktigt dom möjligheterna att kunna göra det tillsammans 4 far i veckan. Kanske någon gång som typ härom veckan fick han känna på ett body pump pass. Haha det var inte så enkelt som han trodde om man säger så. 

Men nu mina damer och herrar kom vi på en lösning! 



GRYMT, ses på gymmet! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: