mrscasimiro.blogg.se

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Ja det kan man ju lugnt säga. Jag kom hem vid 3 tiden från jobbet och sov ända fram till nu. Vaknade av att mannen som skulle ligga bredvid mig hade förvandlas till en 3 årig pojke. Dvs att istället för att Se Kristian bredvid mig så låg Leo där. Och när jag tittade på klockan var den 00.45. Min man är verkligen världens grymmaste. Kl 10 imorse ringde han och sa att han var påväg till lek o bus landet med barnen. Dom var där hela dagen och när jag kon hem gick dom ut och lekte så att jag kunde sova. Sen nattade han dom o gick till gymmet. Så snacka om att jag har fått sova i lugn o ro. 




Jag mår fortfarande sjukt dåligt men det känns bra att inte ha överansträngt kroppen. Åt lite knäckebröd nu eftersom jag inte ätit sen 11 och nu ligger jag halv död i soffan och håller älskling sällskap när han tittar på Portugal - USA matchen. Håller tummarna för dom men längtar redan tillbaka till sängen. Hatar att vara sjuk :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: