mrscasimiro.blogg.se

Examen partaj :)

Kategori: Allmänt

Härom veckan var vi på M's examen fest. Hon brukar komma över ibland och jag älskar ju att baka tårtor. Hon tycker att mina tårtor är så goda så hon frågade om jag kunde baka hennes examen tårta. Tjae, rätt nöjd blev jag ändå. Vad tycker ni? 







Ohh just det! Måste berätta om Leos kompis "såfin". Hon heter Josefin och från latin Amerika. Han kunde inte riktigt utala hennes namn så Josefin blev "såfin". Dom träffades på examen festen för första gången och är klickade som fisken i vattnet. Efter flera timmars lek så såg jag dom pussas! Hans första puss!! Du luktar jordgubbar sa han till henne haha tung! Hon är nåt år äldre men Gud vad spännande att se och samtidigt skrämmande att min son fattar tycke för någon på det sättet. Är det tidigt, förstår han? Vi ville inte fråga honom för mycket för att inte göra en grej av det men Gud så nyfikna vi är! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: