mrscasimiro.blogg.se

:(

Kategori: Allmänt

Jag har ju inte riktigt yttrat mig mycket om privata saker här på bloggen. Det har väl hänt att jag flippat ut o skrivit en del ibland. 

Sist jag var i Malmö så blev det en del konflikter mellan mig, mamma o en syster till mig. 

Jag har varit så arg o ledsen men ändå försökt att lägga det bakom mig o inte bry mig. 

Men jag finner mig ändå lost ibland, sätter mig på balkongen med kvälls chai latten och en cigg och tar upp mobilen och ska ringa mamma eller syrran o kolla hur dom mår men sen kommer jag på att vi har tjafsat. Måste erkänna att oavsett hur stark jag är så känns det ändå att dom saknas. 

Nu får jag helt enkelt leva med att dom inte längre kommer att finnas i våra liv mer. Jag är absolut inte ensam men det är ju aldrig samma sak. 


Tråkigt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: