mrscasimiro.blogg.se

Mr probz - Waves

Kategori: Allmänt

Påväg hem från jobbet nu. Idag är jag trött som tusan. Jag har inte tagit mina mediciner på evigheter. Jag har något som heter struma, godartad. Utan mina mediciner så blir jag väldigt trött om dagarna. Man orkar inte längre vara uppe som vanligt nu när man jobbar. 

I början fick jag ont i fötter och rygg men nu har jag vant mig. Jobbat konstant i en månad nu, minus en dag då Ella var kräk sjuk. Såhär såg våra barn ut när vi hämtade dom på dagis härom veckan. 







Dom vaknade inte ens när vi var hemma och skulle klä av dom haha. 

Vi är super nöjda med dagiset. Dom trivs så himla bra. Leo har blivit harmonisk och glad igen. Älskar att se dom så glada. 




Nu ska jag och mina make (känns mäktigt att säga by the way) in på netto och handla hem lite mat. 




Kommentarer

  • Daniela säger:

    Fin du ör <3

    2014-04-02 | 02:44:30

Kommentera inlägget här: