mrscasimiro.blogg.se

Mina liv ❤️

Kategori: Allmänt

Idag frågade min syster mig om lite info om min man. Hans ska nämligen vara gudfar till hennes dotter. Jag började fundera lite kring det här med gudmor/gudfar.

Vad grundar man sina beslut på? Vi valde dom som stod oss närmst. Men när man tänker efter så ska man väl välja någon som man känner kan ta hand om våra barn och älska dom så mycket som vi gör ifall något skulle hända oss. 

Jag och K har funderat lite på det här och bestämt oss för att skriva ett testamente. Vi är väldigt unga men man vet ju aldrig vilken väg vi är gjorda för. 

Skulle något hända oss vill jag att mina barn är väl omhändertagna och fylls med kärlek. 

Jag blir fan tårögd när jag skriver det här för jag kan inte tänka mig att någon tar hand om dom bättre än vi. Men man tänker ju så som förälder. Eller har jag fel? 

Oavsett så ska vi skriva ett och nu har vi ett stort beslut att fatta. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: