mrscasimiro.blogg.se

Högre mamma, tia

Kategori: Allmänt

Helt slut! Är verkligen vaken över min limit. Igår somnade jag 19.00, helt otroligt. Men det hjälpte mig på jobbet idag då jag kände mig någorlunda pigg och glad. 

Som ni kanske har läst så har jag klagat på att jag hatar att leva ett fyrkantigt liv. Det kliade i kroppen idag efter socialt umgänge utanför vårt hem. Ringde N&C och gick ut och lekte med barnen. Dom har en konstgjord fotbollsplan precis utanför dom och älskling och Leo skulle spela fotboll. Älskling är så sjukt pedagogisk med äldre barn så dom dras till honom. Helt plötsligt var hela området på plan och spelade med honom. Jag underhöll barnen lite och dom hade riktigt kul. 



Det var så fint väder idag så vi passade på. Dock blev det kallt ganska fort så vi fortsatte myset hemma hos N&C. 

Nu ska fan sova, kl är snart tio och jag kommer att vara helt slut imorgon bitti!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: