mrscasimiro.blogg.se

Feliz cumple para mi!

Kategori: Allmänt

Mina kollegor på jobbet är helt underbara! När jag traskade in i tisdags så möttes jag av Petra med ett inslaget paket. Jag avgudar gåvor, vem gör inte det. Jag blir som ett barn när jag får presenter. 


I den här fina inslagningen låg det en rosa prinsesstårta som jag bjöd hela slanten på. 

Och som om det inte räckte så kom Janne med en hel påse full med saker jag älskar! 


 Känns riktigt bra att veta att man är omtyckt på jobbet. Alla mina kollegor är verkligen hur snälla som helst. Efter jobb åkte vi och hämtade barnen. Vi hann inte ens vara hemma i en halvtimmes innan gästerna strömmar in. Och ännu mer gåvor, tårta och blommor fick jag! 

Helt underbar dag. En riktigt bra födelsedag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: