mrscasimiro.blogg.se

Clean Stones

Kategori: Allmänt



Det här var vad vi hittade i tvättmaskinen idag. Lilla Ella r helt förälskad i dessa små stenar. Hon plockar dom överallt och stoppar dom i fickan. I bilen har vi stenförbud och hemma också men nu har hon lyckats smuggla med ett par stycken, lilla buse!

Idag var jag på vårdcentralen då pollen hemsöker mig på kvällarna. Igår fick ambulansen komma hit och ge mig kortison inhalerings gas. Jag höll bokstavligen på att dö. Inget hjälpte så jag testade att ta en dusch med kallt vatten för att jag har hört att det brukar hjälpa. Kristian var och tränade och barnen låg och sov. Når jag kom ut från duschen var andningen värre och jag tuppade av på golvet precis utanför toaletten. Ella vaknade och skakade liv i mig, min ängel. Ringde ambulans direkt för att jag fick inte tag på Kristian då han inte äger en telefon för tillfället. 

Allt fick bra till slut. Jag kunde andas mycket bättre efter medicinen och idag begav jag mig till vårdcentralen precis som beordrat av sjukvårdarna. 





Nu har jag tydligen konstaterad astma! 
Och så ska jag gå runt och bära på den här i all evighet. 


Nu blir allt snart bra igen :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: