mrscasimiro.blogg.se

19 April

Kategori: Allmänt

Oj oj oj vad denna långa påskhelg som ännu inte är slut har varit lång. Massa roliga saker var på schemat i år. 

Söndagen spenderades hos svär föräldrarna och god tårta som jag faktiskt själv lagat. Riktigt frisk tårta som passar utmärkt till sommarens sena kvällar. 

Recept lägger jag upp sen :) 

Min svägerska och hennes familj kom också förbi och det lika med spring i alla små ben hemma. Vi åt gott och njöt av ledigheten, så mycket att vi bestämde oss för att byta däck mitt i allt haha... Nu är sommaren nästan här och idag när jag låg och solade på balkongen idag så blundade jag och lyssnade till fåglarnas sånt och drömde mig bort till Portugal. Snart är vi där!! Gud vad tiden flyger! 

Här är lite bilder från denna dag.. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: