mrscasimiro.blogg.se

Lång mysig söndag

Kategori: Allmänt

Idag kände jag för att hitta på massa kul, barnen hade så mycket spring i benen hemma så jag tänkte att det skulle vara kul att åka till min gamla hemstad, Lund. Ella var klart redo ❤️ 


Vi åkte iväg till Stadsparken i Lund där jag som liten skapade många minnen. Vi hade riktigt kul och minst sagt barnen. Jag låter bilderna visa dagen. 





Vi plockade massa kastanjer som vi sen hade tänkt göra något roligt med hemma. Efter sovstunden som var ett måste efter en heldag i parken så satte vi igång och pyssla här hemma. Och gissa om kastanjerna kom till nytta? Jajjamensan! Kolla in fantasin jag har haha. 




Passade perfekt in i vårt bruna vardagsrum. Nu är jag helt slut så godnatt på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: