mrscasimiro.blogg.se

Mysfaktor

Kategori: Allmänt

Denna dagen spenderades på lite off med syrran o J. Satt där i stort sett hela dagen. Dom har redan börjat med haloween konster i kaffet. Mysigt faktiskt och häftigt! 


Det var ett tag sedan vi handlade leksaker till barnen och nyligen har vi faktiskt rensat bort det dom inte leker med så min älskade man tyckte att det var en bra idé att ta en runda till leksaksaffären och köpa en varsin leksak till barnen. 

Så vi går runt där och Leo har ännu inte hittar något som han dras till. Så får jag syn på en hel avdelning med byggar prylar och tar fram en förpackning med något som ser ut som en såg, skruvmejsel mm. Till min förvånad upptäcker jag att det är riktiga verktyg, till barn!! Jag blir inte klok på sånt här. Man måste ju för tusan låta barn få vara barn! 

Det köpte vi absolut inte utan det blev en motorsåg istället. Eldriven leksaks motorsåg med hatt och handskar. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: