mrscasimiro.blogg.se

Friday's

Kategori: Allmänt

I fredags hade vi en liten get together med våra närmsta vänner. Och såklart hade Kristian inte en aning hihi. Eftersom han skulle åka från Malmö söndagen därpå så drog jag en vit lögn och sa att jag ville att vi två skulle ha lite ensam tid på lilla torg denna kväll.  

I smyg ringde jag våra vänner och planerade en träff. Hur lyckat som helst. Alla kom och vi hade en riktigt rolig kväll. Efter stängning på just friday's så gick vi vidare till privé. Ja, tro det eller ej. Det var smockat och dessutom haloween så man såg en del knasiga typer. Det var faktiskt längesedan jag hade såhär kul och med helt underbara människor. 






 

Kl 5 på morgonen väl hemma i vår säng kunde jag inte mer än att blicka tillbaka till kvällen och somna med ett leende! Tack för att ni gjorde min kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: