mrscasimiro.blogg.se

Mitt gupp denna tisdag

Kategori: Jag hjärtar..

Jag får hålla tårarna och frustrationen tillbaka. Idag är en sån dag då jag bara vill gräva ner mig. Känner mig illamående och yr. Typ nersövd till en viss grad. Går i stan och försöker fördriva tiden men klumpen i halsen håller på att ta över. Känslan när man känner att man behöver stanna längs väg kanten för att släppa allt och gråta ut lite är omänsklig. Min älskade sambo är mitt allt och han har det minst lika jobbigt som jag. Vi sitter i samma båt och vi känner båda att det inte hjälper när man drar ner varandra. Så i min tysthet får jag skrika till Gud och hoppas att han hör mig. Vi ska klara detta! Det har funnits värre hinder och prövningar och det här är bara ett farthinder, hoppas jag. Men fy det är verkligen sjukt jobbigt! Nu ska jag resa mig upp och leva vidare denna dag och förhoppningsvis är allt bättre imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: