mrscasimiro.blogg.se

I do

Kategori: Allmänt

Ja som ni kanske har märkt så har min blogg fått sig en rejäl paus. Så sjukt mycket händer just nu och jag har massa bollar i luften så jag vet faktiskt inte hur detta kommer att sluta =/. Saker och ting börjar falla på plats och snart är jag klar. Har bara inte riktigt kommit i underfund med vissa saker. Det här med att planera bröllop är ingen dans på rosor vill jag lova. Jo om man tar ett fet lån och inte behöver tänka på sin budget. Men hur kul är det sen att behöva betala av det halva livet, hmm not so fun! Vi strävar ju efter ett litet och intimt bröllop med bara dom absolut närmsta. Nu börjar tiden hinna ikapp oss och snart står vi där men ack sååå mycket att göra och sååå lite tid. Men man får ju skylla sig själv i grund och botten då man inte riktigt prioriterat vissa saker.

Anyways, minns ni att jag sa att jag skulle testa spraytanning. STORT NEJ tack till detta igen. Fyyyy vad jag ångrade mig. Den första dagen såg jag ut som en vandrande morot, orange som bara den. Och fick ju inte duscha på 8 timmar så ni kan ju tänka er hur roligt det var att gå runt och göra alla ärenden som jag var tvungen att göra. Först och främst så var färgen bara fin efter första duschen. Sen blev naglar gula, missfärgningar här och där och och mina vita lakan kunde jag vinka hejdå till trots att hon sagt att det inte skulle färga av sig efter första duschen plus att det små regnade så jag blev prickig i ansiktet. Och lyssna på detta alla små porer som man inte visste att man hade blev svarta. Ni vet dom man aldrig trodde fanns! Nä fyyy aldrig igen. Men måste dock säga att visst. Vill man göra detta för en kväll är 300 kr inte mycket och visst känner man sig lite bortskämd.

Måste dock erkänna att jag kände mig super snygg efteråt😜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: