mrscasimiro.blogg.se

Äventyrsdag!

Kategori: Allmänt

I måndags var dagis stängt och jag bestämde mig för att göra något extra roligt med barnen. Ella är fortfarande liten men hon förstår mer än vad man tror då detta var ganska roligt för henne med. Vi storartade morgonen men att äta frukost på mormors bageri... Barnen älskar det stället och derapizza bullar är sjukt goda. 
 
Denna dag var det ganska varmt ute och jag har märkt att lilla Leos hår växer som ogräs och det kan nu inte vara så skönt när det är typ 26 grader ute så jag bestämde mig för att det var dags för att ta honom till frisören och Gud va snygg han blev. Han var super duktig och frisören gav honom hela två klubbor för Leos grymma tålamod. 

 

Vår lilla snygging! Efter frisören åkte vi vidare till folkets park för att gå till terrariet och titta på alla spännande djuren. Till och med jag tyckte att det var roligt. Speciellt fåglarna som skrattade, sa hej och hejda haha. Blev lite ställt när jag ropade hejda och fick ett svar. 

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: