mrscasimiro.blogg.se

Vapiano med Daniela

Kategori: Allmänt

Jag är så pankt just nu så det är galet. Går runt med tanken att det finns massa sparade pengar och vet om att jag inte kan slösa dom.

Just denna dag var mitt sug efter vapianos pasta oemotståndlig. På det hade jag en dålig dag. Jag och Kristian vaknade båda på gräsligt humör och vid lunch var vi ovänner men blev vänner igen lagom till middag haha. Och varför det dröjde så länge var för att han var på jobbet mellan lunch och middag så det fanns inte stora möjligheter för oss att lösa det innan dess. Ja, det är verkligheten mina vänner. Det är inte varje dag vi är överens och glada och det är normalt. Om det är någon som säger "jag bråkar aldrig med min man, vi har det alltid bra" ja då har man ju verkligen problem.

Hur dom helst tillbaka till mitt sug. Nu har jag hittat en ny favorit. O Gud va gott.

Pasta é spinachi. Så gott så gott. Synd att jag har provat och fastnat det var ju bättre när jag var beroende av salladen :(

Jag ska fan inte klaga. Gå dit och ät den ni kommer dö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: