mrscasimiro.blogg.se

Rady to be one ...

Kategori: Bröllop

Nu är äntligen kyrkan och lokalen bokad! Åkte iväg och betalade depositionen idag och jag är så lycklig! Wihoo.. Jag längtar efter all planering samtidigt som jag håller på att bli tokig för jag kan inte sånt här :S 
 
Vårat val av kyrka blev st pauli kyrka. Eller det var egentligen Kristians val men det var faktiskt pefekt. Kyrkan blir så fin och magisk på sommaren. Upptäckte en annan sak idag att det datumet vi har valt att gifta oss på var samma datum som vi träffades på för exakt 4 år sedan. Ganska häftig haha tönt... <3
 
 
 
Lokalen är våran dröm och den kostar skjortan men fy va värt det är. Den är så sjukt fin. Inget over the top eller överdrivet utan lagom stort och mysigt och desstutom mitt i kungsparken.
 
 
Tänk er på sommaren då alla svanar flyter runt i vattnet precis utanför och alla fina gröna sommar färger. Ohh jag blir helt förväntansfull bara jag tänker på det.. :D Vi hyr restaurang Mat & Vin slottsparken i slottsparken. Tyvärr så finns det inga fina bilder på deras ställe då det är total renoverat där nu så man kan inte se hur det ser ut i helhet- Det finns ett par få men endast på köket och ett långbord så om man är intresserad rekommenderar jag er att gå dit och titta!
 
Nu måste jag faaaan hitta perfekta inbjudningskorten, HJÄLP?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: