mrscasimiro.blogg.se

Pannkakor

Kategori: Bröllop

Häromdagen hade vi storstädning hemma. Vi började redan vid 9 på morgonen och var klara precis till lunch. Så skönt att få allt städat. Det blir ett helt nytt hem när man är klar och man verkligen njuter att att vara hemma. Efter storstädningen var jag helt slut så jag passade på att sova middag med barnen.

Jag lyckas precis somna och så vaknar dom. Typiskt. Tur som jag har så tog älskling hand om dom så att jag kunde vila ut mig lite. Vid 3 vaknade jag och kände ett sug efter pannkakor med sylt, glass och grädde!
Flög upp ur sängen och satte igång. Älskling åkte och handlade glass och grädde och när han kom hem var det bara att börja äta.

Så gott!

Känner lite nostalgi känsla varje gång jag äter pannkakor.

I övrigt så hände det väl inte så mycket just denna dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: