mrscasimiro.blogg.se

Once we accept our limits, we go beyond them

Kategori: Allmänt

Igår när jag hämtade Ella på dagis möttes jag av en glad liten Ella! Det gick mycket bättre igår och hon fick till och med chansen att vara ute och leka med sin bror. Det värmde om hjärtat när fröknarna berättade att dom höll ihop hela förmiddagen och stolta storebror fanns till hennes räddning så fort hon ramlade :)

Idag lämnade jag henne runt 09.40 och hon skulle hämtas igen kl 11.00. Jag hade planerat sen igår att jag skulle passa på och ta ett varmt bad och bara få vara i ca en timme. Vad tror ni händer idag då? Jo, jag vaknar upp med urinvägsinfektion! Fy fan ta mig. Jag ville gråta som en skit rädd unge! Och som vanligt så ringde jag heeela släkten och ingen kunde hjälpa mig då jag ville kampa på toa.
Hur som helst, det slutade med att jag satt på vårdcentralen under tiden Ella var på dagis och när jag var klar där hade kl hunnit bli 11 så jag åkte snabbt till dagis och därefter snabbt till Apoteket!
Åkte hem och ville bara dö. Ella vägrade sova så jag kunde inte ta ett bad :( unnade mig dock en ögonfransförlängning på let's deal!

OM jag mår bättre!!! Haha jag typ, uppskattar livet på en helt ny nivå haha överdriver lite. Nu är kl snart 3 och jag känner inget, nada, nishta (stavning) nothing! Helt underbart! Ska mata min älskling nu. Har inga bilder på min urinvägsinfektion så det får bli nåt annat kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: