mrscasimiro.blogg.se

Nails

Kategori: Bröllop

Har funderat lite på hur mina naglar ska se ut "the big day" och försöker bestämma mig. 

Hittade några förslag när jag googlade som kanske lockar mig. Tänkte att jag skulle testa mig fram och se vilken jag gillar bäst. Jag går ju till min nageldam? 1 gång i månaden och jag brukar alltid byta färg, form eller design varje gång. Det blir så tråkigt annars.

Den första bilden är mina naglar. Har alltid velat testa med en tunn linje precis efter den franska. Jag är nöjd. Det ser finare ut i verkligheten.

Den mittersta är jag osäker på om jag ens gillar. Men det kan vara fint. Den sista bilden gillar jag och ska se om hon kan göra det på mig nästa månad :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Blä på den i mitten, den sista va fin:))! Men är de bröllops naglar? Hmm.. Fråga henne om hon har några förslag!!

    2013-03-18 | 16:05:55

Kommentera inlägget här: