mrscasimiro.blogg.se

My babys are getting big!

Kategori: Allmänt

Solen var uppe med tuppen och gud va skönt det är ute. Det är nästan så att man vill ut och ta en promenad fast bara nästan haha.. 
Jag vet om att jag är riktigt lat och klagar konstant på att jag inte kan träna just nu pågrund av min operation och då intalar jag mig att jag lika gärna kan passa på att äta massa skit tills jag kan börja träna igen men så fungerar det ju egentligen inte in real life. Just nu mår jag typ illa av hunger med vill inte väcka Ella som sover middag så jag får sitta här och dö lite till :/
 
Idag lämnade jag henne på dagis! Inte alls lika svårt idag. Hon var hur lugn som helst när jag hämtade henne. Kanske för att dom var  ute och lekte och det var Leo med så hon kände sig inte allt för ensam. Kommer sakna henne mer och mer nu då jag är van vid att vara med henne 24/7. Men det känns samtidigt tryggt att syskonen är tillsammans under dagarna :)
 
 
Ja, detta var den bästa bilden jag fick på henne då hon absolut inte ville stå still. Allt är ju så nytt för henne. Sandlådan, alla leksaker och massa andra barn som springer runt. Imorgon ska jag lämna henne lite längre som jag hoppas att det går lika bra då. Wish me luck! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: