mrscasimiro.blogg.se

looper

Kategori: Allmänt

Har ni sett den filmen? Sitter och tittar på den nu med Kristian. Fast det är mer hans typ av filmer så jag pausar lite för att skriva ett snabbt inlägg.

Nu är alla räkningar betalda denna månad och man kan pusta ut lite. Har inte ett öre kvar för nöje denna månad men ändå ska vi till gbg imorgon för att hälsa på släkten. Bara bensinen går på 1000 kr så nu är vi helt panka haha. Men jag ler ändå för att vi har varandra!

Snart kommer min födelsedag och jag längtar jättemycket! Jag fyller ju 25 wihoo. Jag brukar inte vara så glad för att fylla år för att jag tycker att tiden går alldeles för snabbt. Jag önskar att jag kunde vara 25 för evigt och att mina barn växer jääääääättte sakta så att jag får njuta till fullo av deras ålder.

Tillbaka till min dag. Vad ska man önska sig då? Jo jag vet precis vad jag önskar mig och det är endast pengar! Och ge dom helst inte till mig haha bara säg vad jag ska få :P Nä, men skämt och sido så är det precis det jag vill ha till vår resa och vårt bröllop. Det går så himla segt nu med sparandet så en knuff skadar mig inte. Plus att då är gåvan inte bara till mig utan till min familj också haha.

Detta lät som ett önskebrev till mamma när man var liten. Men oftast så undrar ju folk vad man vill ha i present. Nu när Kristian fyllde år så köpte jag ett spa paket till oss båda just för att vi båda skulle vara med så att det blir som en gåva till oss eftersom vi fyller år så nära inpå varandra så nu slipper han spendera pengar på det :D

Till annat. Ögoninflamationen är på besök hos oss med det var den redan förra veckan och då var det Leos tur. Gick till läkaren med honom och fick en salva utskriven men vi skulle avvakta i några dagar för att det brukar försvinna av sig själv. Man vill ju helst ge sina barn så lite medicin som möjligt. Och som läkaren sa så försvann bara dagen efter men nu är det min och Ellas tur och det är lite besvärligare för mig då jag har linser och ser inte ett skit utan dom... Men jag får hoppas att det är borta imorgon.

Idag hade jag fan på mig min skinn jacka! Kanske överdrev lite men det var 6 grader ute och jag kunde känna sommar doften närma sig nu längtar vi som bara den! Hoppas att ni har en trevlig kväll nu ska jag gosa ner mig i älsklings famn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: