mrscasimiro.blogg.se

Jag är så ledsen...

Kategori: Allmänt

 
Ja nu är vi här igen. Vår lilla Ella har fått magsjuka! Jag var redan orolig för henne som det var och nu kommer ännu en smäll! När Ella var ungefär 6 månader så fick hon magsjuka och sjönk i vikt. Hon gick sakta men säkert upp men kom aldrig till den "normala vikt" hon bör ha i den åldern. Vi har kämpat och kämpat. Hällt olja i vällingen, extra smör på brödet och mycket mat precis som barnmorskan ordinerade men det går sakta. Hon låg fortfarande under sin kurva (den kurva barnmorskorna följer i barns utveckling) men hade ändå kommit upp bra. 
 
Och nu kom det vi fasat länge. Ännu en kamp för hennes lilla kropp. Jag känner mig hjälplös, inte tillräcklig och rädd att hon ska bli för tanig så att man knappt kan lyfta henne utan att hon ska gå sönder. Jag skriker efter hjälp hos läkare och sköterskor. Men ingen lyssnar och det känns som att jag skriker förgäves. När ska detta hemska väder ta slut?! När ska mina barn få uppleva lite nyttig sol?  
 
Jag är väldigt ledsen... 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ella är stark och ni som föräldrar också! Det kommer gå bra ❤❤

    2013-03-22 | 07:39:00

Kommentera inlägget här: