mrscasimiro.blogg.se

Godmorgon alla finisar

Kategori: Allmänt

Inga incidenter inatt thank god! Dock vaknade hon stup i kvarten :( mindre roligt. Hon fick majskrokar och en tesked vatten till frukost och nu sover hon igen. Ska avvakta och se om magen behåller majskrokarna och vattnet innan jag vågar ge henne mer.

Leo är på dagis. Allt för att undvika att han också ska få det. Tror nästan att han mår sämre om han skulle bli smittad. Imorse så fick han tag i Ellas napp så jag hoppas inte att han smittas nu! Hoppas att allt detta går över snabbt.

I övrigt så har jag länge funderat på att göra något åt mitt hår. Det är så slitet att topparna delar sig och utväxten ser katastrof ut. Vad ska jag hitta på?! Ljust, mörkt, kort, långt eller uppklippt? Aja får ta och bestämma mig i dagarna. Nu blir det frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: