mrscasimiro.blogg.se

Typiskt!

Kategori: Allmänt

Så typiskt! Leo har fått feber och en hemsk hosta som vägrar att ge med sig. Han måste hämta efter andan när han hostar så det har varit 2 sömnlösa nätter för oss då man inte vågar somna djupt ifall han skulle få ett anfall :(

Vaknade, käkade frulle och låg mest och segade i soffan till kl 11. Ja, ni kan ju tänka er hur tidigt vi var uppe =/

För att inte Ella skulle spendera hela dagen hemma och inte kunna leka med sin bror så åkte vi iväg till leklandet och träffade sötaste Mellie och Jessica. Pust! Riktig träning haha. Inte så lätt att springa efter barnen och klättra i alla ställningar dom har. Kul hade vi. Dock kom vi hem för några timmar sen och som jag fasat upptäckte jag att lilla Ella nu också har feber!

Aaarh, det är så sjukt jobbigt för barnen att vara sjuka. Och för oss, för mig som är hemma med båda när älskling är på jobb. Imorgon fyller jag 25 och såg fram emot att få sova hela dagen. Haha grattis till mig.

Hoppas att barnen blir bra snart.. Får ont i hjärtat när dom är så hängiga :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: