mrscasimiro.blogg.se

God morgon alla glada!

Kategori: Allmänt

Hej svejs! Jag vet att jag hade lovat att skriva om min påsk helg och det ska jag göra så fort Ella somnar sen. Hon är hemma med mig idag och kommer förmodligen att vara det hela veckan ut. Hon har en hemsk hosta på nätterna och hennes bajs är fortfarande konstigt. Jag tror inte att hon är sjuk eller så utan mer att hennes lilla mage inte är helt återställt ännu. 
 
Idag vaknade vi 11.30. Fattar ni vad skönt! Det är farligt att sova så länge för att man förllorar hela dagen tycker jag. Det bllir att man går ut sent och kommer hem sent. Idag ska jag bara snabbt iväg och handla månadens mat sen ska jag vara hemma heeela dagen och ikväll blir det träning wohooo. Snacka om skönt.
 
Nu ska vi fortsätta äta en god frukost hoppas att ni alla har en bra dag....  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: