mrscasimiro.blogg.se

Äntligen!!!

Kategori: Allmänt

Dom dåliga nyheterna som jag pratade om i mitt senaste in lägg handlar om just det här. Min beställning på dessa klänningar hade blivit annulerad och så fanns dom inte i lager när jag skulle göra en ny beställning. Men imorse när jag gick in och tittade så fanns dom igen!
 
Ni anar inte hur länge jag har varit på jakt efter 4 st sådana här klänningar! Shitt pommes nu är dom snart i mina händer wihooo. Min älskade vän Jessica beställde en och jag beställde 3! Fattar ni hur svårt det är att få tag i dom. Dom tar slut i lager inom en timme efter att dem kommit in. Nu lyckades vi äntligen. Jag bara längtar tills dom är här som att man kan få se dom live, Jessica har redan fått sin och den sitter som smack på henne :D Jag är verkligen nöjd. Nu får vi se om den passar syskonen också..
 

 

Dessa klänningar ska mina brudtärnor ha på vårt bröllop och dom är minst lika fina i verkligheten som på hemsidan. Den heter Alba Dress och finns att köpa på Nelly.se för 799:- Nu är klänning förmodligen slutsåld och inte lätt att få tag på. Jag har varit på jakt i veckor för att få tag i dom rätta storlekarna. Nu är jag superglad!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    <3 <3 <3

    2013-04-06 | 12:15:23

Kommentera inlägget här: